Audyt SEO Kraków - więcej informacji o tej usłudze.
Audyt – jak definiuje internetowe wydanie Słownika Języka Polskiego PWN – oznacza sprawdzenie przedsiębiorstwa, spółki czy firmy pod kątem rozmaitych obszarów, między innymi organizacyjnych i finansowych, a także oszacowanie perspektyw rozwoju. Co, mając na uwadze powyższe, oznacza więc audyt SEO? Jest to wnikliwa analiza strony www, oceniająca różne jej elementy, jak tytuły i opisy meta, kod strony, strukturę nagłówków, prędkość ładowania się strony i wiele innych aspektów. Oprócz samego wykazania uchybień i błędów, w dobrym audycie SEO powinny znaleźć się też wytyczne odnośnie rozwiązania odnalezionych problemów.
Audyt SEO analizuje stronę www pod względem zgodności ze standardami W3C, użyteczności, zawartości strony, a także poprawności kodu. Co więcej sprawdzane jest również, czy strona jest przyjazna dla wyszukiwarek. Krótko mówiąc, audyt SEO zleca się agencji, żeby wykryła ona wszelkie błędy na stronie oraz – co najważniejsze – zaproponowała działania, które umożliwią ich naprawę.
Znaki, iż należy zlecić audyt SEO
Online można znaleźć mnóstwo stron i narzędzi, dzięki którym błyskawicznie i bez opłat przeprowadza się audyt SEO strony internetowej. Plusy tej opcji? Szybkość oraz cena. Minusy? Jest ich mnóstwo. Wersje testowe lub też darmowe narzędzia z ograniczaną funkcjonalnością, nie są idealne. Jeżeli już zauważą pewne błędy na stronie, to z pewnością nie wszystkie. Mnóstwo problemów (m.in. w kodzie) spostrzec można jedynie w czasie analizy przeprowadzonej nie przez oprogramowanie, a przez człowieka.
Na płatny audyt SEO wykonywany przez agencję oczekuje się zazwyczaj od kilkunastu dni do ok miesiąca. Termin na przygotowanie raportu powinien zostać określony w umowie zawartej z agencją, która zadeklarowała, że go przeprowadzi. Audyt w wersji płatnej umożliwia wykrycie wszystkich kluczowych błędów obecnych na stronie. Jeśli strona była postawiona na otwartym szablonie bądź na platformie typu Shoper czy Magento, to problemów do poprawy może być mnóstwo. Jeśli strona wolno się wczytuje i ma wręcz zerową widoczność na istotne dla klienta słowa kluczowe, to również są to sygnały, iż zamówienie w zewnętrznej firmie SEO audytu będzie trafnym rozwiązaniem.
Jakie błędy odkrywa audyt SEO?
Dobrze przeprowadzony audyt SEO może ujawnić liczne błędy witryny, najczęściej:
- wolne ładowanie się strony w wersji na urządzenia mobilne oraz na komputer,
- błędy strony w wersji na komórki, np. nieprawidłowe wyświetlanie się różnych elementów,
- nieprzetłumaczone wersje językowe strony,
- nieprawidłowości w hierarchii nagłówków,
- problemy z dostępem do witryny dla robotów,
- przyczyny słabej widoczności strony na słowa kluczowe,
- brak lub źle wypełniona wizytówka Google Moja Firma,
- brak tytułów i opisów meta,
- słaba jakość treści na stronie,
- poprawność kodu strony,
- rzeczywista liczba zaindeksowanych podstron,
- brak czy też niewłaściwa integracja z narzędziami Google (np. Google Search Console)
.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]