Na seo4.net uzyskasz rzetelną pomoc specjalistów z agencji SEO Kraków.
Przedsiębiorstwa i administratorzy witryn internetowych, którzy marzą o tym, żeby wyświetlać się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce, mogą to uzyskać na co najmniej 3 sposoby. Pierwszy – nie zalecany – to podejmowanie starań osobiście. Nie dysponując doświadczeniem w tematyce SEO i nie obserwując każdego dnia doniesień o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno postępować prawidłowo i – kluczowe – efektywnie. Druga droga to utworzenie etatu dla wprawnego SEOwca, lecz nie każda firma się na to decyduje z uwagi na koszty. Trzeci sposób to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Budżet przeznaczony na zadania agencji SEO można dostosować do możliwości finansowych zlecającego. Atutem współpracy z agencją SEO jest to, że nie licząc specjalistów od SEO w pracują tam dodatkowo eksperci od projektowania graficznego, kampanii Google Ads, content marketingu czy kodowania, którzy służą merytorycznym wsparciem w tych obszarach.
Po czym rozpoznać kompetentną firmę SEO
Polskich agencji SEO jest mnóstwo. Na co zwrócić uwagę podczas szukania podmiotu, która zwiększy naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Warto wybrać agencję, która istnieje na rynku od kilku lat. Liczba agencji SEO, a również tych reklamowych oraz kreatywnych, co roku wzrasta, co nie zawsze idzie w parze z jakością usług. Wybierając agencję, która istnieje od około dziesięciu lat, można mieć pewność, iż ma ona znaczne doświadczenie i może w każdej chwili pochwalić się interesującym portfolio swoich byłych prac. Na stronach agencji SEO nierzadko dodawany jest dział „Case study”. Przed sygnowaniem umowy wypada przeczytać opisy takich przypadków, żeby przekonać się, jakich rezultatów można oczekiwać po danej agencji, jak również to z jakimi problemami przyszło im się zmierzyć oraz dla jakich branż pracowała. Godna zaufania agencja SEO to taka, której działania są przejrzyste: zawiadamia o planach zadań na nadchodzące miesiące, jak również dostarcza raporty z przeprowadzonych działań i ich rezultaty.
Drugi niebagatelny aspekt to personalizacja oferty i dopasowanie strategii działań do charakteru działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeżeli agencja SEO na pytanie ofertowe odpisuje w parę minut, a oferta wygląda jak sztampowy szablon, powinien to być znak alarmowy. Po otrzymaniu pytania pracownik rzetelnej agencji SEO winien skontaktować się z zainteresowanym klientem, żeby poprosić o pomocnicze dane o firmie, niezbędne do opracowania dla niej pełnej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie można znaleźć tak po prostu w sieci, jak np. informacja o realizowanych uprzednio działaniach SEO i o kluczowych dla klienta usługach lub artykułach, które chce wypromować.
Jaki model rozliczenia z firmą SEO jest najkorzystniejszy?
Przezornie należy podejść do agencji SEO, które proponują rodzaj współpracy z opłatą za wypracowany wynik. W takim systemie rozliczenie odbywa się dopiero wtedy, gdy frazy kluczowe zdobędą ustalone w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do Top5 czy też pierwszej strony wyników). To w dalszym ciągu często spotykany sposób rozliczeń, aczkolwiek niesie ze sobą znaczne niebezpieczeństwo – można wszak uzyskać błyskawiczny efekt przy pomocy naruszania zasad ustalonych przez Google. Codziennie aktualizowany algorytm także nie pomaga w dotrzymaniu obietnic składnych klientowi, stąd solidna firma SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych pozycji. Co do ceny za usługi agencji SEO, to rzadko jest ona stała – przeważnie w pierwszych tygodniach po podpisaniu kontraktu niezbędne są wyższe nakłady finansowe, aby opracować dogłębny audyt SEO, a później wykonywać wszelkie przedstawione w nim zalecenia. W późniejszych miesiącach współpracy, jak witryna zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, wydatki na działania bywają dużo niższe.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]