Projekt gazety a funkcjonowanie przedsiębiorstwa

Zajrzyj na www.pracowniaregister.pl/custom-publishing-czasopisma-firmowe-i-gazety-firmowe-pod-klucz/ aby dowiedzieć się, kto sporządza projekt gazety

Gazeta korporacyjna to bardzo dobry sposób komunikacji wewnętrznej, ale również działanie wykraczające poza mury firmy. Zastanówmy się więc, jakie artykuły można zamieścić w takiej gazetce i czy warto postawić na ten rodzaj komunikacji.

Projekt gazety – działanie promocyjne

Korporacyjny biuletyn może pełnić rozmaite funkcje. Najważniejszą jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – pisanie o sukcesach, pochwalenie się wysokimi wynikami, wywiady z przodującymi pracownikami. Takie biuletyny mają istotne znaczenie dla funkcjonowania całego przedsiębiorstwa, gdyż świetnie zagrzewają do pracy ekipę. To sprawia, że podwładni są bardziej chętni do współpracy ze sobą, czują więź z zespołem, a ich rutynowe obowiązki przynoszą im większą dawkę satysfakcji. Badania wskazują, że korporacyjny biuletyn sprawia, że członkowie ekipy chcą optymalizować swoje wyniki, poprawie ulega też atmosfera w firmie. Dużą zaletą jest także likwidowanie szumów komunikacyjnych pomiędzy pionami, które są główną przyczyną sporów w wielu firmach. Korporacyjny biuletyn zapewnia także całkowitą transparentność strategii przedsiębiorstwa.

Projekt gazety – zaufaj fachowcom

Oczywiście gazeta korporacyjna to też świetna forma reklamy. Biuletyn zewnętrzny dociera do odbiorców takich jak: kontrahenci, prasa, potencjalni inwestorzy, środowiska uniwersyteckie. Korporacyjny biuletyn w ten sposób realizuje cele marketingowe, zwiększa zyski oraz zastępuje agencję public relations. Myśląc o założeniu gazety korporacyjnej powinniśmy najpierw zaangażować redaktorów i przemyśleć sprawy związane ze składem broszury. Warto posiłkować się usługami specjalistów (tj. studiów graficznych), którzy stworzą projekt gazety, zaplanują ilość stron i zadbają o druk. Z ich pomocą gazeta korporacyjna na pewno osiągnie sukces.

Nasz adres:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]