Przed markami, które wybierają się na targi czy też planują event promocyjny, często pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Powinien on przecież nie tylko przyciągnąć uwagę docelowych klientów, ale również być na tyle praktyczny, by codziennie go wykorzystywali i tą drogą utrwalali więź z marką. Produktem tego typu są m.in. torby z logo firmy.
Trwałość i inne atuty toreb z nadrukiem
Przeglądając katalogi firm zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych szybko zauważymy, że pod frazą “torba” ukrywa się kilka artykułów. Są to m.in. torby na zakupy – bardzo przydatny i zapewne najpopularniejszy gadżet promocyjny. Nadruk logo lub nazwy eventu na płóciennych, bawełnianych oraz jutowych torbach na ramię zawsze wyśmienicie wygląda i jest na tyle wytrzymały, aby długo zachować się na tkaninie. Innym plusem takich toreb jest ich cena. W zależności od rodzaju torby i wielkości zamówienia, koszt przeważnie rozpoczyna się od paru złotych za sztukę. Napisy nanosi też na torbach na laptopa czy torbach konferencyjnych i termoizolacyjnych. Są to gadżety, które docenią na pewno organizatorzy dużych sympozjów oraz wykładów. Naturalnie, koszt toreb tego typu i wykonania druku na nich jest wówczas odpowiednio wyższy – osiąga kilkadziesiąt złotych.
Co zamówić wraz z torbami z nadrukiem?
Podmioty organizujące działania promocyjne na ogół zlecają jednoczesne wykonanie wielu różnych gadżetów. Winny zatem poszukiwać hurtowni z gadżetami, która w swojej ofercie ma jeszcze kilkadziesiąt innych produktów reklamowych do zadruku. Równolegle z torbami na ramię warto zdecydować się np. na nadruk na plecakach typu worek, zagłówkach czy pozostałych użytecznych produktach z tkaniny lub uzupełnić zamówienie o typowe gadżety reklamowe, jak długopisy, ołówki oraz smycze, które w dalszym ciągu są lubiane przez klientów.