Zapłaciłeś krocie za firmową stronę www, jednak ona nie zachęca nowych klientów? Jest świetnie zaprogramowana oraz wyposażona w najnowsze rozwiązania, ale pieniędzy wcale nie jest więcej? Licznik odsłon stoi w miejscu mimo Twoich starań? Najpewniej powodów powinieneś szukać w małej zauważalności w internecie. Klienci zazwyczaj korzystają z Google – każdy biznesmen powinien zatem zadbać o to, by witrynę jego przedsiębiorstwa internauci znaleźli bez żadnych trudności. Jak to osiągnąć? Warto rozpocząć od samej witryny, modyfikując ją zgodnie z zaleceniami Google.
Optymalizacja stron – czym jest?
Optymalizacja strony to wszystkie działania opierające się na dopasowaniu strony do wymogów Google. Są to zarówno zmiany HTML strony, jak i uzupełnienie jej odpowiednią treścią. Okazuje się to bardzo ważne z uwagi na to, iż roboty wyszukiwarek klasyfikują strony według z góry określonych wytycznych – ważne jest na przykład prawidłowe użycie znaczników HTML i użycie słów kluczowych.
Kto przygotuje optymalizację stron?
Optymalizacja stron to działanie wymagające sporej wiedzy o wciąż zmieniających się algorytmach Google – dlatego również kiepskim rozwiązaniem okaże się samodzielne edytowanie strony według publikowanych w internecie tutoriali. Zdecydowanie lepiej zrobimy powierzając to dobrej firmie SEO i rozpatrując to jako inwestycję – dochody osiągane przez nasze przedsiębiorstwo mogą zwiększyć się nawet po paru miesiącach od przeprowadzenia optymalizacji.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]