Więcej w temacie Kraków agencja reklamowa na http://tinyurl.com/y5g4sawm
Akcje marketingowe winny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się sprzedażą, świadczeniem usług czy produkcją. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na utworzenie i utrzymanie swoich wydziałów ds. reklamy, natomiast niewielkie biznesy, które z rzadka przeprowadzają akcje promocyjne, na ogół korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja marketingowa gwarantuje wszechstronne usługi
Agencja reklamowa to zespół kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami doskonale orientującymi się zarówno w obszarze kampanii promocyjnych w sieci (kanały social media, animacje i filmy viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (również przygotowanie do druku), agencja reklamowa gwarantuje klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą zlecić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, koperty oraz papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, iż zostanie ono poprawnie zastosowane na etapie projektowania materiałów reklamowych – kalendarzy, billboardów, folderów bądź stoisk targowych. Agencja reklamowa pomoże też stworzyć przyciągające, unikatowe artykuły na stronę internetową zleceniodawcy, a także zaplanuje schemat komunikacji z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, jak np. Facebook, Twitter lub Instagram.
Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją marketingowa?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są przede wszystkim do przedsiębiorstw, które nie mają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model kooperacji. Praca agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie działowi ds. promocji. Na przykład, jeśli nie ma on praktyki w przygotowaniu konferencji, spotkań z klientami czy targów, które zwykle wymagają wielopoziomowego planowania, takie obowiązki może wykonać agencja marketingowa. Może ona również posłużyć za narzędzie wspomagające budowę kompetentnego i harmonijnego teamu pracowników – wystarczy zlecić jej organizację warsztatów integracyjnych czy też przygotowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, warto jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do szerokiego zespołu wykwalifikowanych ekspertów. Pozwala to na przekazanie wszystkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencjii w rezultacie – większy nadzór nad spójnością kampanii i wizerunku marki.
Nasz adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]