Istotne wskazówki dotyczące tego, jak wybrać agencję SEO. Przekonaj się!
Kiedy posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna na topie wyników wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż dziś obecność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem znaleźć solidną agencję SEO? Rekomendujemy posłuchać podpowiedzi specjalistów.
Google podpowiada, jak rozpoznać solidną agencję SEO
Nie da się ukryć, że cała branża SEO, czyli działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, zaistniała i nieprzerwanie rozwija się właściwie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo obecności licznych alternatyw, jak między innymi DuckDuckGo, Baidu lub Rambler, nadal liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zyskać widoczność w sieci, musi powalczyć o swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku sektorów, gdzie występuje silna konkurencja, zazwyczaj nie jest to osiągalne bez konsultacji z ekspertami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea SEO jest czymś zupełnie nowym, i nakręciło krótki film o tym, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO.
Najistotniejsze cechy dobrej agencji SEO
Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem w kilku punktach naświetla, jak rozpoznać solidną firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech między innymi:
- zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy,
- udzielenie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie prowadzonych działań, przykładowo poprzez permanentny dostęp do statystyk strony i cykliczne raportowanie,
- umiejętność estymacji budżetu oraz czasu potrzebnego do wykonania planowanych wdrożenia,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy oraz kto jest jego najmocniejszą konkurencją.
Pracownica firmy Google podkreśla też, że rzetelna agencja SEO w żadnym razie nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, w szeregu przypadków dającym odczuwalne rezultaty na ogół po paru miesiącach działań.